Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (0)
01. października 2005 14:56:00
linkologia.pl spis.pl

SerVuSIaQ!!!!!!!:)

dopiero zaczynam prowadzic tego bloga :) i nie wiem 3 mi wyjdzie no ale oka... :D

...zycie mi siem pierdoli ale tak jakos strasznie szybko wszyscy "przyjaciele" gdzies znikneli... mniejsha... nie, chyba wieksha ale mniejsha... :D

wrocilam z obozu siatkarskiego na ktorym bylo no... "niezle" buahahaha :D poznalam KarolE BronikowskA i teraz Wiem ze jest spoX...poza Tym byL polNAgi.... :D:D:D roZumiecie Co kCe poWiedziEc???????;> to okA!!!!!!!:D

no to chyba tyle.... pozdRo foR: SylwusiAQ- do ciebie jesz3e nie jestem pewna swoich uczuc ale mysle (no wreszcie!!!:D) ze mozemy byc dobrymi qmpelami albo nawet psiapsiolami...

syBi- nie wiem co o tobie myslec... ale i tak pozdrO... jak coS to jesteS spokO QmpelA :D

gElieN- hmmmmm... nie wiem... serio... ale i taK cieM lubiem <lol>... thX za everythinG... :*

kce waM jesz3e powiedzieC ze wszyscy kcecie mnie oceniac a tak naprawde gowno o mnie wieCie... cmoX dla waS...

in one`s heart of hearts... jestem zupelnie innA...

?
misiacek : :

Bez tytułu Komentarze (0)
30. września 2005 23:33:00
linkologia.pl spis.pl

SerVuSIaQ!!!!!!!:)

dopiero zaczynam prowadzic tego bloga :) i nie wiem 3 mi wyjdzie no ale oka... :D

...zycie mi siem pierdoli ale tak jakos strasznie szybko wszyscy "przyjaciele" gdzies znikneli... mniejsha... nie, chyba wieksha ale mniejsha... :D

wrocilam z obozu siatkarskiego na ktorym bylo no... "niezle" buahahaha :D poznalam KarolE BronikowskA i teraz Wiem ze jest spoX...poza Tym byL polNAgi.... :D:D:D roZumiecie Co kCe poWiedziEc???????;> to okA!!!!!!!:D

no to chyba tyle.... pozdRo foR: SylwusiAQ- do ciebie jesz3e nie jestem pewna swoich uczuc ale mysle (no wreszcie!!!:D) ze mozemy byc dobrymi qmpelami albo nawet psiapsiolami...

syBi- nie wiem co o tobie myslec... ale i tak pozdrO... jak coS to jesteS spokO QmpelA :D

gElieN- hmmmmm... nie wiem... serio... ale i taK cieM lubiem <lol>... thX za everythinG... :*

kce waM jesz3e powiedzieC ze wszyscy kcecie mnie oceniac a tak naprawde gowno o mnie wieCie... cmoX dla waS...

in one`s heart of hearts... jestem zupelnie innA...

misiacek : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
262728293012
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

inesss | k4ri | izabella | manzanita | malgonia | Mailing